HTML

Start

2011.08.24. 21:41 | Halszem | Szólj hozzá!

Terveztem már sokszor blogírást, mivel az a típusú ember vagyok, akinek van véleménye. Sok mindenről. Nagyon sok mindenről. És ez jelentette a fő problémát.
Mert hát a színész barátaim miért lennének kíváncsiak a véleményemre a Barca új igazolásairól? És viszont. A sportbarátaimat mért érdekelné, hogy pár hete mennyit tanultam a színészi jelenlétről? És így tovább: a Samsung telefonok, a globalizáció alakulása, a veterán autók, egy-egy új könnyűzenei album, egy filmpremier, egy gyöngyösi parkrendezés, gasztronómiai kérdések, a köztársasági elnök (sic!) helyesírás, reklámkritika, satöbbi, satöbbi...
Aztán gondoltam egy merészet: legfeljebb nem olvassák el az őket nem érdeklő témájú írásaimat.
Hát, nem találtam fel a spanyol viaszt, de azért így sem rossz.
Úgyhogy nekikezdek!
 Egy másik félelmem azért még mindig él: a kezdeti lendületen vajon mikor kerekedik felül a lustaságom, és kezdem hanyagolni a saját blogomat? Merthogy volt már nekem egyszer blogom, sőt, honlapom is (az talán még él is...), de szép lassan elhagytam őket... No, mindegy! Belekezdek.
Amint az már bizonyára kiderült, eléggé vegyes témájú blog lesz ez. Próbálom a széles látókörűségemet átmenteni ide. A cím is erre utal, a wiki szerint: /halszemoptika/ eredetileg a csillagászati távcsövekhez fejlesztették ki, mivel látószöge hatalmas, nemritkán 180 fok körüli vagy a feletti. Az emberi szem látószöge hozzávetőlegesen 170-180° között van.
Tehát amit ember láthat, - és még egy kicsit - azt én megpróbálom lekövetni.

Címkék: start

A bejegyzés trackback címe:

https://halszem.blog.hu/api/trackback/id/tr123178204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása